راهنمای خرید در نهال فروشگاه

با تشکر از حسن انتخاب شما مشتری گرامی میتوانید با طی مراحل زیر به راحتی محصول مورد نظر خود را سفارش دهید:

1- ابتدا محصول مورد نظر خود را انتخاب نموده,سپس بر روی گزینه اضافه به سبد کلیک نمایید.

2 - در صفحه بعد گزینه تایید سفارش را کلیک نمایید(در صورتی که قصد اضافه کردن محصول دیگری را دارید با کلیک بر روی گزینه بازگشت به صفحه اصلی میتواند محصولات دیگر را اضافه کنید)

3 - در صفحه بعد فیلدهای مربوطه را پر کرده و نیز میتوانید نوع ارسال سفارش خود به همراه هزینه آن را انتخاب نمایید (در صورتی که قصد ارسال سفارش خود از طرق دیگر را دارید در قسمت تماس با ما با کارشناسان ما هماهنگ نمایید)

5 - در صفحه بعد شما میبایست روش پرداخت سفارش خود را انتخاب نمایید که شما مشتری گرامی از سه طریق میتوانید این کار را انجام دهید:

روش اول : از طریق انتخاب درگاه اینترنتی بانک ملت و سپس انتقال به درگاه پرداخت بانک

روش دوم : از طریق انتخاب درگاه اینترنتی بانک ملی و انتقال به درگاه پرداخت بانک

روش سوم : از طریق انتخاب کارت به کارت (در این روش شما پس از انتخاب گزینه مبلغ سفارش را به صورت کارت به کارت یا فیش بانکی پرداخت میکنم)

صفحه زیر را خواهید دید که پس از انتقال وجه مربوطه به شماره کارت یا شماره حساب موجود در تصویر با کلیک بر روی گزینه اعلام پرداخت

وارد صفحه جدیدی مانند صفحه زیر شده که پس از وارد کردن فیلدهایی که ضروری میباشند (کد پیگیری همان شناسه رسید پرداختی شما میباشد) و کلیک بر روی گزینه اعلام پرداخت سفارش خود را نهایی خواهید کرد.

سوالات متداول:

1-آیا امکان پرداخت وجه کالا درب منزل وجود دارد؟

خیر.با توجه به تجربه چندین ساله ما در خرید و فروش اینترنتی متاسفانه در بسیاری از موارد دیده شده برخی از افراد با ثبت سفارش جعلی باعث ضرر و زیان فراوانی به فروشگاه میشوند لذا جهت از بین بردن این گونه سفارشات خرید فقط بصورت نقدی امکان پذیر میباشد.

2- چرا باید به فروشگاه اینترنتی نهال فروشگاه اعتماد داشته باشیم و وجه سفارش را نقدا پرداخت نماییم؟

نهال فروشگاه موفق به کسب نماد اعتماد الکتریکی دو  ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن و تجارت همچنین دارای نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال و عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی میباشد, لذا شما مشتری گرامی نیز میتوانید با خیال آسوده نسبت به ثبت سفارشات و پرداخت آنلاین اقدام نمایید.

3- آیا امکان برگشت کالا و دریافت وجه در صورت خرابی یا هرگونه اشکال دیگر در کالا وجود دارد؟

خریدار محترم میتواند تا قبل از ارسال سفارش و تحویل پست توسط همکاران ما درخواست کنسل کردن سفارش را نماید که در این صورت وجه پرداختی بدون هیچگونه کم و کاستی به حساب خریدار برگشت داده میشود. در صورت ارسال سفارش خریدار محترم میتواند به محض دریافت کالا (بدون باز کردن کالای خریداری شده) آن را مستقیما به آدرس فرستنده ارسال نماید که در این صورت بعد از کسر هزینه پستی,مابقی مبلغ کالا به حساب خریدار برگشت داده خواهد شد.

4 - آیا در صورت خرابی کالا و یا عدم انتطباق آن با توضیحات یا عکس محصول در سایت امکان مرجوع کالا امکان پذیر میباشد؟

خریدار محترم میتواند تا 7 روز پس از دریافت سفارش در صورت خرابی کالا و یا عدم انطباق آن با توضیحات و عکس محصول و عدم رضایت از خرید خود, کالا را مرجوع نماید که پس از تایید متخصصان ما با ادعای خریدار محترم  کل هزینه مرجوعی بر عهده فروشگاه میباشد و وجه پرداختی خریدار محترم بدون هیچگونه کم و کاستی به حساب وی واریز خواهد شد.

تمام تلاش مجموعه نهال فروشگاه احساس رضایت از خرید اینترنتی توسط مشتریان گرامی میباشد.

لطفا در صورت هرگونه عدم رضایت از خرید و اشکال در مجمموعه ما حتما آنرا با ما درمیان بگذارید.

نظرات